Instagram și cele 4 semnale din luna martie

1 Spre deosebire de PreaÎncruntatul Daniel, cel care îi certa pe tineri pentru că merg prin cluburi în loc să vină la slujbă și să dea bani bisericii, Papa Francisc înțelege că tinerii de azi au alte preocupări față de oamenii intrați deja în câmpul muncii și folosesc alte rețele de socializare. Pe lângă conturile de Facebook și Twitter, Papa Francisc are, începând din martie, și cont de Instagram, semn că acolo sunt suficient de mulți tineri cărora Papa vrea să le transmită un mesaj. În 4 săptămâni, contul de Instagram al Papei a ajuns la 2,3 milioane followers, iar prima postare a strâns peste 322 000 likes și 35 000 comentarii. Acesta este primul semnal: Instagram este suficient de mare încât să merite atenția Papei (sau a agenției de PR, depinde cum vreți să priviți lucrurile).

2 Mark Zuckerberg a cumpărat Instagram în aprilie 2012 și a dat pe el 1 miliard de dolari. L-a lăsat să crească și, 4 ani mai târziu, Zuckerberg s-a gândit că Instagram este suficient de copt și că e momentul să înceapă să recupereze investiția, așa că a anunțaț implementarea unui timeline după modelul Facebook, creat pe baza unor algoritmi.. Între timp, Zuckerberg a amânat puțin această implementare, dar zarurile au fost aruncate. Brandurile prezente pe Instagram trebuie să înceapă să plătească dacă vor ca mesajele lor să ajungă la toți followers. E adevărat că momentan nu poți să faci mare lucru pe Instagram atât timp cât nu poți să pui link-uri pe care să dai click/tap, dar probabil se va implementa și asta.

3 Așa cum observa și Vali, brandurile din .ro au început să facă ad-uri pe Instagram. Unele au deja cont și caută să strângă mai mulți followers, altele n-au cont pe Instagram și doar fac ad-uri prin care caută să livreze utilizatorilor Instagram un mesaj publicat de obicei pe siteul propriu.

4 Lidl, unul dintre brandurile care fac cele mai multe și mișto chestii din social media din .ro, și-a deschis în martie cont pe Instagram.

Ce vreau să zic e că în 2016 (și nu numai) va fi agitație mare cu Instagram și content marketing.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *