Press "Enter" to skip to content

Revista Mega Image. Conținutul și libertatea de alege fac diferența

M-am întâlnit, la coadă la Mega Image, cu un vecin. El și-a plătit produsele, a luat revista Mega Image și m-a așteptat, eu mi-am plătit produsele, am luat revista Mega Image și apoi am mers împreună spre casă. El și-a verificat căsuța poștală și a aruncat ”revista” Cora direct în lădița amplasată strategic sub cutiile poștale, la fel am procedat și eu cu ”revista” Cora din cutia mea. Apoi mi-a venit ideea acestui articol.

Am văzut o groază de oameni care, de bună voie și nesiliți de nimeni, iau revista Mega Image și o bagă în plasă, iar lădița de spam de la mine din scară e mereu plină cu ”revistele” Cora, Carrefour și Kaufland, semn că nu prea am vecini pensionari.

Sunt două motive mari și late pentru care oamenii procedează așa:

Primul: calitatea conținutului. ”Revistele” Cora, Carrefour și Kaufland au poze cu produse, prețuri și cam atât. Nimic interesant de citit în ele, eu unul nu văd niciun motiv să le car în casă. În schimb, revista Mega Image mai are niște rețete, câteva vorbe despre personalitatea unui vin și caracterul unei beri, ai ce să răsfoiești.

Al doilea: libertatea de alegere. Cora, Carrefour și Kaufland îți bagă revistele alea pe gât în momentul în care le îndeasă în cutia poștală. Sunt spam. Nu te-ai abonat, dar le primești. Mega Image te lasă să alegi dacă le iei revista. Te pun chiar să faci un mic efort, să o bagi în pungă, să ți-o transporți singur acasă. Pentru că nu ți-o aduc la botul calului, te fac cumva să o dorești.

revista_mega_image

One Comment

  1. Chantel
    Chantel July 1, 2016

    E clar că au o echipă de marketing bună. Poate Cora, Kaufland şi alţii ar putea trage cu ochiul la concurenţa lor şi să înveţe.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *