Pfff, Digital Marketing Forum a ajuns la a 10-a ediție, iar eu abia o bifez pe a treia. Mă întreb ce s-a discutat la prima ediție, în 2007, când TV-ul, radioul și print-ul duduiau, contentul Gazetei Sporturilor apărea dimineața în ziar și abia după ora 14 apărea și pe site, cuvinte precum social media sau campanie pe bloguri nu existau pe buzele marketerilor, iar prezența online a unui brand sau a unei companii însemna un site în flash și câteva bannere.

Azi, promovarea companiilor este în plin proces de reinventare.  Conform EY România, 91% dintre companiile locale consideră social media un avantaj competitiv, iar 74% folosesc aceste platforme pentru promovare. Mai mult, potrivit unor date furnizate de iSense Solutions, 72% dintre utilizatorii români de smartphone caută informații pe mobil. Și foarte important, 14% dintre utilizatorii de Internet din Romania blochează reclamele pe site-urile mari, prin intermediul programelor de tip AdBlock.

Cu aceste date și cu multe alte informații noi, oamenii de marketing trebuie să își regândească strategia de comunicare digitală.

La cea de-a 10-a ediție a celui mai vechi eveniment de promovare online, Digital Marketing Forum, peste 30 de specialiști din România și străinătate vor oferi soluții concrete, idei noi și studii de caz creative comunității de afaceri locale. Pe 25 și 26 februarie, la Crowne Plaza Hotel, sunt așteptați 300 de oameni de marketing de la companii medii și mari.

Evenimentul include o zi de conferințe și seminarii (25 februarie) și o zi de training intensiv (26 februarie). Printre vorbitori se numără: Robert Anghel (ING), Mihai Călușeriu (Conversion Marketing), Tudor Galoș (Microsoft), Anca Nuță (UniCredit Bank), Elisabeta Moraru (Google), Ramona Ciocodei (McDonald’s), Andrei Ungureanu (Coca Cola), Dragoș Stanca (Think Digital), Vlad Popovici (Kubis).

Vorbitori internaționali

Milos Obradovic, Integrated Creative Director, Leo Burnett Group UK

Kath Pay, Digital Marketing Consultant & Trainer, Holistic Email Marketing, UK

Tibor Gulyas, Innovative Technology Lead, POSSIBLE Games, Ungaria

Andras Nagy, Project Director, POSSIBLE, Ungaria

Primul seminar aplicat de e-mail marketing din Romania

În cea de-a doua zi, Kath Pay, Digital Marketing Consultant&Trainer, UK, vine la București pentru a discuta despre modalitățile în care persuasiunea și psihologia pot fi folosite în e-mail marketing. Seminarul “Persuasive Design and Copywriting” va răspunde nevoii participanților de a înțelege ce motivează consumatorul să cumpere și care sunt modalitățile prin care, prin design și copywriting, poate fi crescută rata de conversie.

Ultimele locuri sunt disponibile aici.

Și încă ceva. Participanții la conferință (25 februarie) vor primi un pachet de beneficii în valoare de peste 400 de euro de la Zelist Monitor, Bannersnack, fbMonitor și Google.

Digital_Marketing_Forum_General_fb