Anul trecut, când urmăream să cumpăr de Black Friday un Kindle la un preț bun, am folosit metoda ”bătrânească” de urmărire a evoluției prețului. Adică intram periodic pe pagina produsului din magazinele online și îmi notam prețul într-un .doc aflat pe desktop. Metodă țărănească și mâncătoare de timp. Varianta tehnologizată de urmărire a prețului unui produs este Cofffre.

Cofffre este o aplicație care se găsește în Google Play. Aplicația se instalează în Chrome, este practic o extensie de browser care adaugă un icon lângă bara de URL, în dreapta mai precis.

Cum funcționează Cofffre

Când ești într-un magazin online, pe pagina produsului pe care intenționezi că-l cumperi și al cărui preț vrei să-l monitorizezi, dai click pe icon-ul Cofffre și adaugi produsul într-o listă. Când prețul produsului scade, primești automat un email pe adresa de gmail (aia cu care ai cnt în Google Play). Îți convine prețul, cumperi, nu-ți convine, mai aștepți. Vezi mai multe despre Cofffre în filmulețul de prezentare.

Bonus, cum am prins Emagul cu reducerea măsluită.

Unul dintre produsele pe care le urmaresc cu Cofffre este un mirrosless Sony A5000. Pe 16 decembrie primesc email de la Cofffre prin care sunt anunțat că prețul aparatului foto a scăzut. Preț vechi 1.499,9 lei; preț nou 1.299,99 lei; reducere 199,91 lei. Doar că pe 18 decembrie, când am intrat pe site-ul Emag, aparatul foto era afișat așa: preț vechi 1.749,99 lei; preț nou 1.299,99 lei; reducere 450 lei.
GG Cofffre, rușinică Emag!