Timp de câteva mii de ani, informația a circulat și s-a răspândit prin viu grai. Un procent infim din această informație a fost scrisă pe tâblițe de lut sau pe papirus, și oricum ea a fost destinată grupului restrâns de oameni privilegiați care știau să scrie și să citească. Apoi, în jurul anului 1454, Gutenberg a inventat tiparul și informația a putut fi tipărită și răspândită ceva mai ușor. Oamenii au învățat să scrie și să citească așa că, în ultimii 200 de ani, oamenii au consumat informația din presa scrisă, dar perioada ei de glorie a început să apună dupa 2008.

Radioul a avut și el perioada de glorie, dar l-a omorât televiziunea. TV-ul încă e la putere, dar nu se simte deloc bine. Cu cât o societate este mai digitalizată, cu atât ea consumă mai puțin TV. Oricum, peste 20 de ani, televiziunea nu va mai arăta ca în anii 2000.

În ultimii 100 de ani, consumul de media a cunoscut schimbări profunde de la  generație la alta. Bunicul s-a informat din ziare și radio, tata de la televizor, eu din mediul digital. De unde se vor informa și cum va arăta media pe care o vor folosi copiii noștri?

Ultimii ani au adus schimbări majore în media, iar canalele traditionale de comunicare (print-ul în mod special) nu mai sunt la fel de eficiente comparativ cu noile tehnologii. Care sunt schimbările actuale din media, noile tendințe și inovații care își vor pune amprenta asupra platformelor de comunicare și vor redefini viitorul media, vor fi prezentate în cadrul evenimentului Future of Media.

Evenimentul va reuni numeroși specialiști din media, advertising și mobile (TV & Radio, publicitate, digital, devices, aplicații mobile, publisheri online), care vor aduce în prim plan cele mai noi tendințe din media, strategii de comunicare eficiente în diferite mijloace media, tactici pentru dezvoltarea și extinderea afacerilor din industrie.

Future of Media are loc pe 26 noiembrie 2015, la Crowne Plaza Hotel, București.

Future of Media

Future of Media