Sunt la Digital Marketing Forum, iata cateva idei la cald, in romgleza si fara diacritice.
Kath Pay – Digital Marketing Consultant & Trainer, Holistic Email Marketing, UK
90% dintre decizii sunt luate in mod nconstient
Exista 4 diferent web users
Spontaneous – why & when
Competitive – what type questions
Humanistic – who type questions
Methodical – how type questions
Deciziile pe care le luam sunt emotionale
Treat yourself to the getaway you deserve
Use scarcity & loss aversion
There are two main drivers innate to us all – to avoid pain & to gain pleasure
Decision paralysis – choice is demotivating – nu-l pune pe om sa aleaga dintre 30 de sortimente de dulceata, ofera-I doar 5 sortimente
The rule of 3 este sfanta – 3 beneficii, 3 pasi spre succes
3 bullets points are better than 2 or 4
Claudia Chirilescu – Director General, Spoon
noi metrics la care sa ne uitam, dincolo de rata de interactiune, ne uitam la ce trebuie?
Cat de bine ne cunoastem comunitatea (de facebook)?
Stim cati sunt, de unde sunt, cati au fost expusi la mesaj, dar stim cine vorbeste despre noi?
People talking about the page
Saptamanal, putem vedea ce procent dintre cei expusi postarilor au interactionat cu pagina
Weekly engagement rate by gender and age
Vrem sa stim cine sunt cei care raspunde mesajului nostru, ca sa ne adaptam comnicarea
Alt indicator la care sa ne uitam este monthly response rate
Cu ce ce ajuta? Stim pentru ce segment de populatie suntem relevanti si ne putem adapta comunicarea, mesajul
Putem masura cat de interesante sunt postarile noastre pentru fani si pentru non-fani
Cat de loiali sunt consumatorii/fanii in interactiune
Vrem sa vedem recurenta – asta este un indicator al “sanatatii” comunitatii, cat de relevante sunt, pe termen lung, mesajele pe care tu le dai pe fb.
Video branding moments – brandul tau sa apara in primele 7 secunde ale videoului.
Leave a Comment