Sunt la Digital Marketing Forum, iata cateva idei la cald, in romgleza si fara diacritice.

Kath Pay – Digital Marketing Consultant & Trainer, Holistic Email Marketing, UK

90% dintre decizii sunt luate in mod nconstient

Exista 4 diferent web users

Spontaneous – why & when

Competitive – what type questions

Humanistic – who type questions

Methodical – how type questions

Deciziile pe care le luam sunt emotionale

Treat yourself to the getaway you deserve

Use scarcity & loss aversion

dmf 1

There are two main drivers innate to us all – to avoid pain & to gain pleasure

Decision paralysis – choice is demotivating – nu-l pune pe om sa aleaga dintre 30 de sortimente de dulceata, ofera-I doar 5 sortimente

The rule of 3 este sfanta – 3 beneficii, 3 pasi spre succes

3 bullets points are better than 2 or 4

dmf 2

Claudia Chirilescu – Director General, Spoon

noi metrics la care sa ne uitam, dincolo de rata de interactiune, ne uitam la ce trebuie?

Cat de bine ne cunoastem comunitatea (de facebook)?

Stim cati sunt, de unde sunt, cati au fost expusi la mesaj, dar stim cine vorbeste despre noi?

People talking about the page

Saptamanal, putem vedea ce procent dintre cei expusi postarilor au interactionat cu pagina

Weekly engagement rate by gender and age

Vrem sa stim cine sunt cei care raspunde mesajului nostru, ca sa ne adaptam comnicarea

Alt indicator la care sa ne uitam este monthly response rate

Cu ce ce ajuta? Stim pentru ce segment de populatie suntem relevanti si ne putem adapta comunicarea, mesajul

Putem masura cat de interesante sunt postarile noastre pentru fani si pentru non-fani

Cat de loiali sunt consumatorii/fanii in interactiune

Vrem sa vedem recurenta – asta este un indicator al “sanatatii” comunitatii, cat de relevante sunt, pe termen lung, mesajele pe care tu le dai pe fb.

Video branding moments – brandul tau sa apara in primele 7 secunde ale videoului.

dmf 3