Inovația nu are un standard, o măsură. Este important să gândești un proiect înainte să începi să-l implementezi.

Poziționarea în context e importantă.

Poziționarea trebuie gândită înainte să te apuci să faci ceva în e-commerce.

Standardul funcționează pentru că îți dă predictibilitate până la un punct.

Dacă nu inovezi, nu te vezi de ceilalți.

Preanaliza obiectivelor de business.

Infrastructura de offline trebuie adaptată pentru online.

Ce trebuie să dezvolt suplimentar soluției de e-commerce pentru a avea succes?

Paula, spre exemplu, nu a structurat magazinul după tipul de pantofi, ci după tipogiile de femei (#fetelor, atenție, link-uri cu pantofi delicioși aici și aici).

Cum ar fi ca atunci când intri într-un magazin uriaș, cineva să te întrebe cum ești, ca să știe încotro să te îndrepte? Ești un David Beckham sau un Jay Z? Un Hank Moody sau un Frank Underwood? Charlize Theron sau Tori Spelling?

Tehnologia te ajută să faci content dinamic.

Îndrăznește să faci altfel, de la zero, dacă se poate!

Plata cu cardul este influențată de credibilitatea magazinului (d-aia Emag deschide magazine offline în provincie)

Ar fi o idee ca magazinele să blocheze plata cash.

E frustrant să faci plata online și apoi să te anunțe că nu e produsul pe stoc. Plata online e asociată mental cu certitudinea livrării.

Pentru plata cu cardul este nevoie de siguranța că magazinul există.

Marketingul nu mai este doar despre vânzări, promoții, reduceri, ci despre experiență. Toți sunt focusați pe preț, volum, negocieri de achiziții, marketingului și creativității nu li se mai acordă importanța cuvenită si asta este greșit.

Fă prima plată cu cardul și primești ceva, lucrul ăsta trebuie încurajat.

Amazon.com are 9% conversie în mobile.

Nu te mai poți diferenția prin preț, dacă vrei să muști din piață trebuie să vii cu altceva, cu continuț, de exemplu. La generația millennials, care consumă mult vblogging, poate ar trebui să încerci conținut video, filmuleț de prezentare pentru fiecare produs.

IMWorld_fb