Iei un vendomat Coca Cola și te gândești „oare ce chestii mișto și interactive pot să fac cu el?”. Și ideile încep să-ți vină:

2010: Băăă, cum ar fi să băgăm un tip în vendomat? Și când omul bagă banu să ia o Cola, tipul din vendomat îi dă mai multe doze de Cola. Sau îi dă o pizza, sau flori, sau baloane?

2011: Băăă, dar cum ar fi să facem un vendomat foarte înalt, să nu ajungă omul la buton decât dacă este ridicat în brațe de un alt om? Și să primească două Cola la preț de una.

2013: Băăă, dar un vendomat al prieteniei între popoare dușmane, cum sunt India și Pakistanul?

2014: Băăă, vine Valentine’s Day, hai să facem un vendomat pe care-l pot vedea doar cuplurile. Și să vorbească cu aceste cupluri și să le ofere pe loc doze personalizate.

Toate aceste idei sunt construite pe aceeași rețetă: pornesc cu elementul surpriză și stârnesc curiozitatea, apoi provoacă pe consumator la interacțiune cu brandul, după care dau un reward mișto. Totul asezonat cu zâmbete și veselie.