La Webstock, în cadrul panelului Social Media Career, Mădălina Uceanu a zis un lucru pe care-l intuiam cumva. Sunt clienți care se plâng că oamenii de Social Media nu înțeleg industria și procesele din compania în care lucrează sau în care vor să lucreze. Era de așteptat, (aproape) orice absolvent de comunicare și orice hipster știe să scrie texte și postări witty, cu call to action și invitații de a încerca noua ciocolată cu cremă de dude sau noua pizza cu blat zimțat, dar nu orice Social Media Something poate să înțeleagă un business în totalitatea procedurilor, proceselor și operațiunilor sale.

E (relativ) ușor să faci Social Media pentru un brand de cafea sau o mașină, e ceva mai greu pentru o marcă de profile PVC, pentru o firmă de consultanță fiscală, de asigurări sau de recuperare a datoriilor. E (relativ) ușor să faci comunicare Business to Consumer, e ceva mai greu să faci comunicare Business to Business. Apropo, ce părere ai de comunicarea Human to Human?

Și un slide din prezentarea Ralucăi Duță, șefa de pod de la Golin.

job-bridge-golin